باد و باران

خشونت بر علیه زنان

باد و باران

خشونت بر علیه زنان

جمعیت ایرانمهر

جمعیت ایرانمهر

جمعیت ایرانمهر یک سازمان غیر دولتی ( N.G.O ) ویژه جوانان 14 تا 29 سال است که از سال 1378 با هدف توسعه مشارکت جوانان در عرصه های اجتماعی به فعالیت می پردازد .
جمعیت ایرانمهر غیردولتی , غیر سیاسی و غیر انتفایی است و بودجه آن از طریق اعضا , انجام پروژه های درآمد زا و جذب کمکهای مالی غیر مستمر تامین می شود .
این جمعیت فعالیتهایی چون برگزاری نمایشگاه , انتشار نشریه , همایشهای آموزشی , جلسات هم اندیشی جوانان , پروژه های تحقیقاتی ,برگزاری تور تفریحی _ آموزشی و ... را در برنامه های خود داشته و دارد .
جمعیت ایرانمهر همکاری خود را با (( مرکز فرهنگی زنان )) در قالب (( کمپین رفع خشونت علیه زنان تا 8 مارس )) از مهر ماه سال جاری آغاز کرده و مسوولیت کمیته پنجم این کمپین یعنی کمیته تهیه و پخش جزوات آموزشی برای دختران و پسران را بر عهده دارد . همچنین راه اندازی وبلاگ 8 مارس نیز بخشی از برنامه های این جمعیت در راستای فعالیت های کمیته مذکور است .
جمعیت ایرانمهر از تمامی دوستانی که مایل به همکاری با این جمعیت هستند , دعوت می کند تا با پیوستن به اعضای این کمیته در راه اطلاع رسانی و آگاهی دهی به جوانان , علیه خشونت گام بلندی بردارند .
این جمعیت دست همکاری تمام کسانی را که به (( ایران )) (( مهر )) می ورزند , به گرمی می فشارد .
همچنین وب سایت جمعیت ایرانمهر به زودی با آدرس www.iranmehr-ngo.com در دسترس خواهد بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد